Äntligen snö!

Inatt kom den efterlängtade snön! Hoppas att den ligger kvar nu bara ;)
Slutade tidigt idag så då hängde Ebba med mig hem, som ni såg i inlägget hon skrev haha. Vi gjorde inte så mycket, satt lite vid datan och tittade på lite olika saker och så skrattade vi som alltid! haha <3
När hon åkte hem så pluggade jag lite på matte provet tills imon, har inte pluggat så mycket men jag klarar det nog ändå får vi hoppas ;) Sen åt vi mat och nu håller jag på att titta på mobiltelefoner, ska få någon nu för min är typ sönder snart och vill inte ha en för dyr för den kommer säkert att gå sönder i stallet så vi får se vad det blir för någon ;) Nu ska jag göra mig iordning och sen ska jag titta på tv!

Jag och Ebba i somras ♥

// Eriksson (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0