pepparkakshus

vet inte om jag orkar ha bloggen får se lite, i sånna fall måste jag fixa designen -.-
Idag har det varit en ganska chill dag, hade först matte och då gjorde vi inget typ, lekte lite lekar och så. Sen hade vi bild och så så målade vi haha. No och då tittade vi på film och sen musik och då spelade jag piano ;) Efter skolan så gick jag och mötte Evylyn, vi gick på stan en liten stund sen hängde jag med henne hem. Vi fixade lite i sadel kammaren eftersom att Jolle kommer på torsdag om han går igenom veterinär besiktningen♥ Hoppashoppashoppas!!! Sen mockade vi och fixade lite sen hämtade mamma mig. Nu har jag målat med glasyr på pepparkaks huset, vad det nu heter haha och på våra pepparkaks hästar. Ska renbädda min säng sen ska jag titta på tv. Imon så har vi pyssel dag så det blir en slapp dag sen på torsdag har vi julavslutning!!!





Min balkong utanför mitt fönster, så mysigt med snö men den kommer säkert att försvinna snart..

// Eriksson (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0