7 december

Idag var det en tråkig dag som vanligt i skolan men slutade vid kvart i tre och då åkte jag till H&M och köpte lite saker sen åkte jag till apla och där mötte jag upp Ebba :) Vi gick till stigs och fikade, smoothie, chokladmjölk med grädde och wienerbröd jätte gott! ♥ Sen vid fyra drog vi till konfan, lika roligt som alltid! Vid sex hämtade pappa mig och vi åkte hem och här hemma har jag inte gjort så mycket mer än ätit och kollat lite bloggar. Fick hem min klänning idag också som jag beställde men den satt inte bra så vi ska lämna tillbaka den och se om jag hittar någon annan :) På söndag ska jag hänga med Evylyn på hästtävling så jag ska sova hos henne lör-sön ♥ Sen någon söndag måste jag gå på gudstjänst, man ska gå på 15 och jag har bara gått på 6 ;s

Bild från i somras på fina Grodan!

// Eriksson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0